העוגה שלי » בלוג » מארזים למסיבת רווקות
מגש פירות יפה

מארזים למסיבת רווקות

עם כל הכבוד למסיבות יום הולדת, יש מסיבות שמקפלות בתוכן משמעות הרבה יותר גדולה. מסיבת רווקות, למשל, זו לא עוד מסיבה שבה מציינים שחלפה לה עוד שנה. אם אתן מתלבטות באיזו דרך כדאי וראוי לחגוג את האירוע, יש לנו רעיון טעים במיוחד. הגיע הזמן להפסיק לשבור את הראש עם כל מיני רעיונות שאולי עובדים טוב בסרטים אבל במציאות הם ממש לא עובדים. קבלו את הרעיון הבא: מארזים למסיבת רווקות. זה לא רק מארז שמגיע עם כמה עוגיות. זהו מארז שמגיע אליכן, בדיוק למקום הרצוי, כדי להרים עבורכן אירוע נהדר, עם טעם שנשאר.

אירוע עם קרמל, בטעם נהדר

רעיון מקורי שיהיה מיוחד ומעניין חייב לכלול קצב טוב ואוכל נהדר. אבל אם ברור כיצד קונדיטוריה למסיבת רווקות דואגת ללא קושי לעוגות וקינוחים ממש מולכן, עם המנות הכי טובות שיש, נשאר להסביר עוד דבר חשוב. איפה מסתתרת כאן הפעילות? אחרי הכל, במסיבות טובות באמת לא סתם מגיעים כדי לאכול ואולי גם לפטפט. בערב של הרווקות החגיגי, הציפייה היא לאירוע עם קרמל, מכל הבחינות.

קונדיטוריית העוגה שלי קיבלה את הכשרותיה המקצועית לפני יותר מעשר שנים. מאז היא עברה כברת דרך ארוכה, במסעות, בבתי מלון ולבסוף מצא את מקומו כקונדיטוריית מישלן, המספקת מגוון קינוחים מכל הטעמים לאירועים. היא מלווה מגוון רחב של אירועים והיא לא מגיעה רק כדי להכין את המנות הטעימות כמו שרק היא יודעת. היא מגיעה גם עם שפע של רעיונות למסיבה בקצב טוב. רעיונות מתוקים במיוחד, לפי טעמכן.

קינוחים למסיבות באווירה שמתאימה לכן

"העוגה שלי" מגיעים עד אליכן כאשר ברשותינו ציוד לאפייה, פירות, חומרי גלם טריים טריים. אנו יכולים להציע ערב מיוחד שבו הוא משמש מעין מנחה לכל דבר ועניין. הנושא המרכזי הוא כמובן האוכל, אוכל וקינוחים. בערב משולבים כמה וכמה פנינים, בדיחות וסיפורי אפייה, טיפים ומתכונים. אנו מסבירים, משתפים, מדגימים וכמובן כולן מוזמנות להתכבד מן הקינוחים הטעימים.

אפשר להפוך את מסיבת הרווקות לתחרות אפייה מלאה אדרנלין. כאן הקונדיטוריה מתפקדת גם כמפקחת על טיב ההכנות, גם בטיפים של תוך כדי העבודה וגם כשופט המכריז לבסוף על המנצחות. אם יש הרבה בנות, מתחלקים לכמה קבוצות. אם יש פחות, אפשר להתחלק לשתי קבוצות. אפשר לערוך סדנת עוגות וברקע ניתן לשלב עוד הרבה דברים שיעשו שמח. מוזיקה וקצב, הדגמות בשיתוף המתנדבות ועוד עוד.

העוגה שלי אתכן, לאירוע בטעם מעולה

נשמע טעים, נכון? אז חשוב לדעת שניתן לערוך גם אירועים אחרים, מכל סוג כדוגמת חינה או להזמין את המארזים שלנו לקייטרינג בוטיק. וחוץ מזה, עוד לא אמרנו אילו סגנונות אפשר לבחור. לרשותכן כל מיני סוגי תפריטים וקינוחים מתוקים, לפי סגנונות אפשריים מהארץ או מהעולם. תפריטים איטלקיים, צרפתיים, אפייה בנוסח מזרחי או אוריינטלי. אפשר לערוך אירוע עם הרבה נשנושים מתוקים במארזים באיכות הגבוהה ביותר או להכין תפריט טעימות בשילוב קינוחים שישדרגו את המסיבה. אם כן, תכינו לחברה או לאחות שמתחתנת ברכות מכל הלב. תשקיעו במצגת מרגשת וגם במתנות אישיות. וכעת פנו לזהבית וסגרו על תאריך.

אין לכן מקום? ניתן להזמין גם מקום לעריכת המסיבה. צריכות כלים מיוחדים או תוספת שולחנות וכיסאות? זה אפשרי בהחלט. רוצות לדעת יותר? פנו לזהבית, קונדיטורית לאירוע בטעם מעולה!

הציצו בעוד מארזים וקינוחים מדליקים בעמוד האינסטגרם שלנו -> ליחצו כאן