מגש פירות משולב XL

קוטר המגש: 36 ס"מ

להזמנת מגש פירות משולב בגודל XL חייגו עכשיו:

מחיר המגש: 320 ₪

1
2
3

מגש פירות משולב ומעוצב בגודל XXL

קוטר המגש: 36 ס"מ.

מחיר המגש: 320 ש"ח.

תיאור המגש:

שאתם בוחרים להזמין מגש פירות מעוצב בגודל XL אתם בוחרים להזמין חוויה קסומה של טעמים, אין אחד שלא טעם כבר כל פרי שיש, אבל שאתם מזמינים את מגשי הפירות של העוגה שלי אתם לוקחים את נושא הטעמים והפירות צעד קדימה, אנו יוצרים שילוב של טעמים והרמוניה מושלמת של צבעים שאלו הופכים את כל מה שהכרתם עד היום על פירות להיות יצירה מחדש.

מגש פירות מעוצב זה לא רק פירות

מגש פירות מעוצב יכול להיות חוויה ולהתאים לכל מטרה, רוצים לשלוח מגש פירות בתור מתנה ליולדת, המגש יגיע עטוף בתוך צלפון יוקרתי שישמור על ניקיון הפירות ועל האסטטיות, כל זאת תוך הקפדה על משלוח בקירור, בשונה מהרבה מאוד חברות המספקות משלוחי פירות אנו מתחייבים למשלוח בקירור ולשמירה מלאה על איכות הפרי.
בנוסף ניתן לשלב בלוני הליום מיוחדים והקדשה אישית על כל משלוח, בקבוק יין יוקרתי ואפילו מגשי פירות יבשים לט"ו בשבט בתור מתנה לעובדים בחברה או סתם לפנק חברים ומשפחה בכמה פירות יבשים ופיצוחים מעולים.

קרנבל של צבעים

כבר נמאס לכם לשלוח פרחים בתור מתנה ?  רוצים לעשות משהו קצת שונה ? מגש פירות הוא הפתרון המושלם !
הפירות הם לא רק חוויה של טעם, כל פרי מכיל בתוכו גם המון ויטמינים מה שאומר שבמקום לנסות ולשלוח עוד כמה שוקולדים אתם מביאים למי שאתם אוהבים המון בריאות וגם פינוק, כי שמתחשק מתוק פרי טעים הוא הדבר הטוב והמזין ביותר.

קינוח לכל אירוח

בחרתם לארח אצלכם בבית לחג, או אפילו חוגגים אירוע עם חברים, לא משנה אם אתם בוחרים בתפריט בשרי או חלבי, מגש פירות הוא פרווה וניתן לשלב אותו כקינוח לכל סוג של אירוח.
תהיו בטוחים שלא יהיה אחד שיתנגד לכמה פירות קרים ומרעננים אחרי כל ארוחה.

שילובים שכולם אוהבים

מגש פירות XL מכיל בתוכו מגוון רחב במיוחד של פירות, לא כל אחד מתחבר לכל טעם של פרי ולכן אנו עושים כל מאמץ אפשרי לשלב כמה שיותר טעמים ומרקמים של פירות בכדי שלא יהיה אחד שלא ייהנה מפרי מפנק.