מגש פירות משולב XXL

קוטר המגש: 45 ס"מ

להזמנת מגש פירות ענק חייגו עכשיו:

מחיר המגש: 450 ₪

מגש פירות משולב 450 א
מגש פירות משולב 450 ב

מגש פירות משולב XXL

קוטר המגש: 48 ס"מ.

מחיר: 449 ש"ח.

תיאור המגש:

מגש פירות משולב ענקי המכיל בתוכו את כל הפירות בטריות הגבוה ביותר, לא מתפשרים על טריות ומעל הכל מביאים לכם משלוח בקירור.

מגש פירות ענק מעוצב המכיל בתוכו מגוון ענק של פירות בטעמים מיוחדים ובשילובים כמו שרק המומחים שלנו יכולים להכין, מגש XXL מתאים לאירוח משפחתי גדול ולכמות רבה של אנשים.
בזכות הטריות ואיכות הפירות מגש ענקי יכול להיות בקירור גם עד 5 ימים מרגע המשלוח, כל מגש מגיע עם פירות חתוכים בצורה נוחה לאכילה ובנוסף עם מזלגונים וכפיות לאכילה אסטטית וליצירת חוויה מושלמת.

מבין מגשי הפריות ניתן לבחור מגוון מגשים לפי בחירה אישית, מגשים אקזוטיים עם פירות מיוחדים, פסיפלורה, ענבים, מנגו, אפרסקים, דובדבנים ועוד פירות בהתאם לעונת השנה.

מגש פירות משולב XXL – כי הגודל כן קובע

שרוצים להפתיע בגדול צריכים משהו שיהיה גדול ומיוחד, מגש פירות ענקי שיש בו המון שפע מכל טוב הוא ההפתעה המושלמת, אם עד היום ראיתם את הפירות רק בתור מאכל, אנחנו במיי קייקז הופכים כל פרי ליצירת אומנות.
בזכות היכולת שלנו להפוך את הפירות למעוצבים מרשימים ומיוחדים מגש פירות מעוצב יכול להיות מתנה ליום נישואין, מתנה ליום הולדת ואפילו מתנה ליולדת.

למה להזמין מגש פירות משולב דווקא אצלנו

משלוח בקירור

כל משלוח שיוצא אליכם מגיע תוך הקפדה על קירור גם בזמן המשלוח, ככה שהמגש מוכן לאכילה ולהנאה צרופה ומשלמת.

איכות וטריות ללא פשרות

כל מגש פירות בגודל XXL מוכן בהזמנה בלבד ובאותו היום, הפירות מגיעים ישר מהמשק ובאותו היום מגיעים אליכם.

עיצוב מיוחד

עבורנו, כל הכנת מגשי פירות משולבים הן משימה ליצור ולהביא את האהבה שלנו לעיצוב לתוך המגש, זה לא גמר רק בחיתוך וקילוף של הפירות, כל פרי מונח במקום המושלם ליצירת הרמוניה של צבעים.
העיצוב הוא לא רק התאמת הטעמים, הוא התאמה של הצבעים למטרה לשמה המגש נשלח, אם מדובר על מגש פירות ליום האהבה אנו נעצב אותו בפירות בצבעי אדום וורוד כמו תותים אדומים, דובדבנים וורודים ואפילו שילוב של אשכולית ורודה מיוחדת שתיצור טוויסט בטעמים המתוקים.