העוגה שלי » בלוג » הזמנת מגשי פירות – איך לבחור ולהזמין מגש פירות מושלם לאירוע שלכם
הזמנת מגשי פירות לאירוח ולאירועים

הזמנת מגשי פירות – איך לבחור ולהזמין מגש פירות מושלם לאירוע שלכם

חוגגים ימי הולדת? יום נישואין? או סתם מפגש משפחתי / חברתי קז'ואלי? תמיד אפשר לתבל את האירוע עם הפתעה טעימה, מושלמת ומרעננת של מגש של פירות חתוכים, מעוצב ומותאם באופן אישי עבורכם ועבור החגיגה. אז רגע לפני שאתם נוהרים לבדוק היכן ניתן למצוא מגשי פירות להזמנה ברחבי האינטרנט, הנה כמה דברים שכדאי לדעת על הזמנת מגש מהסוג הזה – החל מעלויות ומחירים, משלוחים, סוגי המגשים וסוגי הפירות שמתאימים לעונה ועוד.

איך בוחרים מגש פירות שיתאים לאירוע שלכם

לפני הכל, חשוב לדעת שמגשי פירות יכולים להיות פתרון נהדר שיצנן את האירוע ולפעמים גם ישבור את הקרח.

כמעט ואי אפשר שלא להתלהב כאשר רואים את האמא, האבא, הדודה או החבר הטוב מתפרצים למסיבה עם מגש כזה. מגש פירות בהווייתו מסמל חופש, נופש, כיף, קלילות ושמחה.

מגש שלם עם פירות העונה

דרך קונדיטוריית העוגה שלי, תוכלו להזמין מגש פירות מושלם ולא להתחרט. קינוחי הפירות נבחרים על ידי הפירות הטובים והטריים ביותר לעונה, והם חתוכים בצורה מדוייקת ומסודרת בתוך מגש גדול ויפה.

המגשים שלנו מגיעים בארבעה גדלים שונים ומחיר המגש משתנה בהתאם לגודל. כדי לקבל פרטים נוספים על מגשי הפירות שלנו ליחצו כאן.

להוסיף קינוחים לצד הפירות

הזמנת מגשי פירות משולבים גדולים
מגש פירות משולב ענק (העוגה שלי)

עם זאת, לאירועים מסוימים ומיוחדים כמו למשל ימי הולדת, יום נישואים או חגיגות בר או בת מצווה, תמיד אפשר ואף מומלץ להוסיף עוד כמה קינוחים ועוגות מעניינים שישדרגו את ההפתעה ויוסיפו טעם וצבע חדשים למתנה.

זה יכול להיות עוגות מוס לימי הולדת, מארזי קינוחים או אפילו סדנת קונדיטוריה לילדים.

אבל מעבר לכל האפשרויות שאנחנו מכירים, אצלנו החלטנו לפצוח באפשרות חדשה שתשלב את השוקולדים והקינוחים הטעימים לצד כל הפירות המרעננים. האפשרות ליצור מגש פירות משולב עם קינוחים ומוסים מתוקים.

למה להזמין מגשי פירות משולבים לאירוח?

תחשבו על זה בעצמכם: מה יותר טוב ממגש אחד שלם וגדול, המשלב בתוכו גם את פירות העונה הטריים ביותר, לצד קינוחי מוס, שוקולדים, כדורי שוקולד או עוגות מעוצבות אישית עבור האירוע שלכם? מגש פירות משולב נותן את המענה הטוב ביותר שיקפיץ את מדד השמחה למקסימום בכל מפגש חברתי. השילוב הזה של הפירות והקונדיטוריה הופכים את המנה למשהו בלתי נשכח שמייחד את האירוע ויוצר זיכון מתוק לאורך שנים רבות.

אז איך מזמינים מגש מהסוג הזה?

דרכינו תוכלו להזמין מגשי פירות משולבים, לאיסוף עצמי או עם אופציה שיגיעו אליכם עם משלוח עד הבית באמצעות שליח אקספרס, במחיר נוח והוגן לכל כיס. לפרטים נוספים על מגשי פירות משולבים ליחצו כאן.

התייעצו איתנו עכשיו, ספרו לנו על המסיבה או החגיגה שלכם וקבלו את כל הפרטים הנוספים על סוגי הפירות והקינוחים שמגיעים במגש. במעמד ההזמנה נעניק לכם הצעת מחיר מיוחדת עבור האירוע השמח.

אולי תאהבו גם (קישור) -> איך להכין מגשי פירות לאירוח בעצמכם (באנגלית)

שאלות ותשובות על הזמנת מגשי פירות

מאיפה כדאי להזמין מגש פירות לאירוח?

מגשי פירות אפשר להזמין אונליין או להכין באופן עצמאי. אצלנו בעוגה שלי תוכלו להזמין אונליין מגש פירות מושלם ומרענן עם משלוח אקספרס עד הבית.

מה המחיר של הזמנת מגש פירות?

מחיר הזמנת מגש פירות משתנה בהתאם לסוג המגש וגודל המגש. מגשי הפירות שלנו מתחילים במחיר של 169 שקלים בלבד, ויש אופציה לשדרג את המגש עם קינוחים ולהזמין משלוח עד הבית במחירים נוחים לכל כיס.

למה כדאי להזמין מגש פירות משולב?

מגשי הפירות המשולבים שלנו כוללים מגוון קינוחים לצד הפירות העונתיים. מעוגות מוס קטנות, כדורי שוקולד וברולה, תוכלו להזמין דרכינו מגש אחד שלם עם מגוון של פירות ביחד עם קינוחים.

מה כדאי לשאול במעמד הזמנת מגשי פירות?

תמיד מומלץ להתייעץ טלפונית עם נציגי הקונדיטוריה כדי לקבל ולהעניק פרטים מדוייקים על סוג האירוע ומגשי האירוח שתקבלו. הכי חשוב לשאול ולקבל הצעת מחיר מדוייקת מראש, לוודא מתי מגיע השליח וכמובן להתייעץ לגבי התאמה אישית של מגש הפירות שתירצו לפי הסגנון והעדפה שלכם.

האם אפשר להזמין מגש פירות אונליין?

כן. באתר העוגה שלי (MyCakez.co.il) תוכלו לבצע הזמנה של מגש פירות אונליין דרך האתר או דרך נציג בצ'אט וואטסאפ.

סרטון וידאו: הכנת מגש פירות מרהיב לאירוח