העוגה שלי » מאמרים » מגשי פירות בפתח תקווה ליום מתוק יותר
מגשי פירות בפתח תקווה

מגשי פירות בפתח תקווה ליום מתוק יותר

מגשי פירות הפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות, בעיקר משום שהם זמינים במהלך כל השנה, מה שהופך אותם למושלמים לכל אירוע. הם מספקים מבחר של צבעים, סוגים, טעמים, מרקמים וריחות אטרקטיביים במיוחד. מגשי פירות בפתח תקווה יכולים להגיע עד אליכם עם משלוח לאן שתבחרו. הם יכולים להיות מתנה נהדרת ומתאימים לכל אירוע, בתור תחלופה בריאה למתוקים, גיוון ושילוב אפשרויות מזינות ומקוריות.

 

מה מיוחד במגשי פירות בפתח תקווה?

 

מגשי פירות הם מגשים מרהיבים למראה הכוללים מגוון של פירות טריים לבחירתכם. מגש פירות הוא מנה המורכבת בדרך כלל ממגוון סוגים שונים של פירות חתוכים לחתיכות בגודל ביס. הפירות מסודרים בדוגמה מקורית וסימטרית, כמו צבעים או צורות מתחלפות, או בצורה אומנותית על פני המגש. מגשי הפירות מגיעים ישירות עד אליכם עם משלוח עד הבית בהזמנה אישית.

 

קצת על ההיסטוריה של מגשי פירות

 

את מגשי הפירות הראשונים המציא בוטנאי וחוקר ארצות אמריקאי בשם דיוויד פיירצ'יילד (1869-1954). הוא זה שהגה את הרעיון של תערובת פירות שאפשר לאכול ולהגיש יחד. הוא היה בוטנאי וחוקר צמחים אשר מילא תפקיד מרכזי בייבוא של פירות וירקות חדשים ואקזוטיים רבים ממקומות שונים בעולם ישירות לצפון אמריקה. כבר בשנים אלו מגשי פירות נחשבו למעדן והיו מוגשים בממלכות עבור בני מלוכה וקיסרים רבים. היום, אתם יכולים לרכוש מגשי פירות מעוצבים במשלוח ולקבל את הפירות הטריים שלכם עם סידור מקורי ומרשים במיוחד ישירות עד הדלת!

 

סוגי פירות במגשי פירות בפתח תקווה

 

מגשי פירות הם דרך נהדרת להגיש פירות טריים במסיבה או באירוע, עם רעיון מקורי לקינוח מתוק ובריא במיוחד. הם פופולריים ביותר כבר במשך מאות שנים לאורך ההיסטוריה והפופולריות שלהם רק תופסת יותר ויותר תאוצה לאחרונה. מגשי הפירות שלכם יכולים להיות מורכבים מכל סוג של פרי לבחירתכם. אין כלל מוגדר לגבי אילו סוגי פירות אפשר לכלול במגש ואנחנו יכולים לעצב לכם מגשי פירות בפתח תקווה בעיצוב אישי לפי הטעם שלכם. לרוב מגשי הפירות כוללים פירות אהובים כמו אננס, תפוזים, תפוחים, ענבים, תותים וקיווי, בננות, אבטיח, מנגו ועוד מגוון פירות העונה. כמו כן ניתן גם להוסיף למגשים אגוזים ופירות יבשים לפי בחירתכם.