העוגה שלי » בלוג » מארז ליום הולדת – המתנה המתוקה ביותר לחבר או קרוב משפחה
מארז יום הולדת משולב עם עוגות וכדורי שוקולד להזמנה

מארז ליום הולדת – המתנה המתוקה ביותר לחבר או קרוב משפחה

ימי הולדת יש פעם בשנה, וזו סיבה נהדרת לבחור במתנה ייחודית, צבעונית וטעימה. מארז קינוחים מתוק לאירועים שמחים ומפגשים משפחתיים או חברתיים, הוא הפתרון המושלם שעושה עבודה נהדרת בהפתעת בן או בת הזוג, החבר או קרוב המשפחה שחוגג יומולדת עוד מעט. אז למה לכם להזמין מארז ליום הולדת, אילו מארזים הכי מומלצים לאירוע כזה, וכמה הם עולים? כאן תקבלו מאיתנו את כל הפרטים שאתם צריכים על התענוג המתוק שהופך כל יום הולדת לשמח ביותר.

מה זה מארז יום הולדת? ואיך בוחרים אחד שיתאים לאירוע?

המארז המתוק הוא בעצם קופסא מעוצבת הכוללת בתוכה מגוון קינוחים מדליקים בטעמים, צורות וצבעים שונים. החל מעוגות מוס מרהיבות, כדורי שוקולד, קינוחים שונים שמקשטים את המארז ועד לפירות שמלוות את השוקולדים והמתוקים עם טעמים מרעננים, מדובר במארז מפתיע ומגניב אשר מעוצב ומותאם לאירוע שלכם באופן אישי.

כשמסתכלים על שנת 2020, הטרנד החגיגי הטוב ביותר לאירועים שמחים הוא מארז מתוק המשלב מספר קינוחים בבת אחת. מארז כזה המשלב המון קינוחים בתוכו מספק שמחה לחוגגי היומולדת ולסובבים, ונותן פייט לעוגות מוס או עוגות יום הולדת שנהגנו להכין לקרובים לליבנו בתאריך המיועד. מארז קינוחים שלם לא פוסח על העוגות הקטנות שהוא כולל בתוכו, ולכן הוא הפתרון המושלם לחגיגות ומפגשים חברתיים.

איך מקבלים מארז כזה?

באמצעות אתר הקונדיטוריה של העוגה שלי, תוכלו להזמין מארז יום הולדת מדהים שישאיר לכם בפה טעם של עוד. המארזים שלנו מיוצרים על ידי קונדיטורים ואופים נבחרים, מעוצבים לפי בקשותיכם האישיות ולפי העדפות שתרצו כמו שם, גיל, סוג האירוע וכו' – ארוזים ושמורים בצורה טרייה בקופסאות איכותיות ומגיעים אליכם ישירות הביתה במשלוח אקספרס במועד שתבקשו.

בקטלוג המארזים המשולבים שלנו תוכלו למצוא ולבחור מגש קינוחים מושלם לימי הולדת שיתאים בצורה הטובה ביותר לחגיגה שלכם, ולהתייעץ איתנו טלפונית כדי לבצע כל שינוי שאתם רוצים. קטלוג המארזים כולל 8 סוגים של מארזים שונים, ומחיר המגש משתנה בהתאם לסוג והגודל שלו. ליחצו כאן כדי לקבל פרטים נוספים על המארזים שלנו.

לתבל את היומולדת עם קינוחים מרגשים

מארז יום הולדת טעים להזמנה
מארז יום הולדת עם קינוחים מרגשים (דוגמה)

לאירועים כמו ימי הולדת, הכי חשוב להדגיש ולהעצים את החגיגה בהתמקדות בחוגג/ת. במארזים המשולבים ניתן להוסיף ולשלב כמה קינוחים ועוגות עם שם החוגג/ת והגיל, או אפילו קינוחי ברכות קטנים בתוך המארז.

לצד קופסת התענוגות תוכלו אפילו להזמין עוגות מוס לימי הולדת, מארזי קינוחים משולבים או אפילו סדנת קונדיטוריה ליום הולדת.

אבל מעבר לכל האפשרויות שאנחנו מכירים, אצלנו החלטנו לפצוח באפשרות חדשה שתשלב את השוקולדים והקינוחים הטעימים ביחד עם עוגות המוס. מארז קינוחים משולב שלם עם כל מה שאתם צריכים לאירוע.

למה להזמין מארז יום הולדת אצלנו?

כאשר אנו חוגגים את יום ההולדת של האחד הקרוב לליבנו, מה יותר טוב מהפתעה מרהיבה, המשלבת בתוכה מגוון רחב של קינוחי שוקולד, כרמל או ברולה, לצד עוגות מוס, כדורים ומיני דונאטס (סופגניות אמריקאיות) או עוגות מעוצבות אישית עבור האירוע שלכם? מארז קינוחים משולב מהסוג הזה מספק את הסחורה בצורה הטובה ביותר כאשר הוא כולל בתוכו כל תענוג מתוקשאפשר לשים ולחשוב עליו לאירוע, שישמח את ילד היומולדת ואת הסובבים לו בצורה הטובה ביותר בכל מפגש חברתי. השילוב הנהדר של קינוחי המוס וההפתעות המתוקות הקטנות במארז אחד, הופכים את הקינוח הזה לאחד יוצא מן הכלל שממקד את תשומת לב האורחים באירוע הזה ויוצר חוויה נהדרת בלתי נשכחת.

אז איך מזמינים מארז מותאם לימי הולדת מהסוג הזה?

דרכינו תוכלו להזמין מארזים משולבים או מארזי מוס, לאיסוף עצמי או עם אופציה שיגיעו אליכם עם משלוח עד הבית באמצעות שליח אקספרס, במחיר נוח והוגן לכל כיס. התייעצו איתנו עכשיו כדי לקבל את כל הפרטים.

התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר, ספרו לנו על המסיבה או החגיגה שלכם וקבלו את כל הפרטים הנוספים על סוגי הקינוחים והמתוקים שמגיעים אליכם במארז. במעמד ההזמנה נעניק לכם הצעת מחיר מיוחדת עבור יום ההולדת.

הציצו בעוד מארזים וקינוחים מדליקים בעמוד האינסטגרם שלנו -> ליחצו כאן

שאלות ותשובות על הזמנת מארזי קינוחים לאירועים

מה כלול בתוך מארז ליום הולדת?

מארז יום הולדת שלנו כולל בתוכו מגוון קינוחים מרהיבים וטעימים כמו מיני דונאטס, עוגות מוס מעוצבות, כדורי שוקולד ועוד המון קינוחים שהופכים את המארז למשהו חגיגי ובלתי נשכח.

איך מזמינים מארז יום הולדת?

באתר העוגה שלי (My Cakez) ניתן להזמין מארז יום הולדת מעוצב אישית עם שם, גיל וקישוטים נוספים לפי בקשתכם. צרו איתנו קשר באתר כדי לקבל את כל הפרטים על הזמנת מארז יום הולדת מושלם.

כמה עולה להזמין מארז יום הולדת?

עלות המארז משתנה בהתאם לסוג המארז. אצלנו תוכלו להתבונן ולבחור כל מארז שתרצו מתוך קטלוג 8 סוגי המארזים שלנו, ואנו ניתן לכם הצעת מחיר הוגנת ונוחה לכיס.

האם אפשר לשלוח אליי את מארז הקינוחים הביתה?

שליח שלנו יכול להביא אליכם את מארז הקינוחים המשולב שהזמנתם עד דלת הבית באמצעות משלוח אקספרס. באתר תוכלו למצוא את כל הפרטים על סוגי המשלוחים והמחירים.