העוגה שלי » בלוג » מה זה מארז "עידוד לבידוד", ולמה אתם חייבים כזה בתקופת הקורונה?
מארז עידוד לבידוד

מה זה מארז "עידוד לבידוד", ולמה אתם חייבים כזה בתקופת הקורונה?

לעתים קרובות אנו מבודדים במוחנו שלנו. לא מעודדים אותנו להיות לבד. אומרים לנו שכשאנו לא עם אנשים, אנחנו בודדים, או שחבל על הזמן. אבל למעשה, כשאנחנו מבלים לבד, זה הזמן היחיד שבו אנחנו באמת יכולים להיות עצמנו.

עלינו ללמוד איך להנות לבד ולדאוג לבריאות הנפשית שלנו. חשוב לנו לדעת איך לדאוג לעצמנו ולהרגיש נוח בכל עת.

בימי הקורונה, התחלנו להכין ולשלוח מארזי עידוד לבידוד אשר עוזרים להמון אנשים להעביר את הבידוד הביתי הממושך עם טעמים מיוחדים שמעודדים ומשפרים את מצב הרוח.

אז בואו להתרשם מהמונח החדש והטרנדי 'עידוד לבידוד', ולהבין מדוע אתם או יקיריכם מעוניינים באחד כזה.

מה זה "עידוד לבידוד"?

עידוד לבידוד הוא מונח טרנדי שקם בתקופת הקורונה.

ברוב המקרים, מדובר בשליחת מאכלים או מארזים לבית המבודד כדי לעודד והרים את מצב רוחו. מארזים כאלה עוזרים להעביר את הבידוד הביתי בצורה קצת יותר טובה וכיפית, ומביאים הרגשת נחת כאשר המבודד יודע שחושבים עליו ודואגים לו מרחוק.

איך מזמינים מארז כזה – וכמה הוא עולה?

מארז מתוק לימי הקורונה
מארז מתוק לימי הקורונה

אצלנו בקונדיטוריית 'העוגה שלי' אנו מכינים ושולחים מארזי עידוד לבידוד עוד מתחילת הקורונה. המארזים מתאימים לכל אחד וניתן לבקש התאמות אישיות.

טווח מחירי מארזים כאלה נע בין 180 ש"ח ל-250 ש"ח, וניתן לאסוף אותם עצמית או לשלוח אליכם או ליקיריכם במשלוח אקספרס עד הבית.

משהו טעים שמחמם את הלב

אם יש משהו שלמדנו מהשנים המשוגעות האחרונות של הקורונה, הוא שתמיד כיף לשלוח או לקבל דברים טעימים ולהזכר כמה זה חשוב לשמור על קשר ואהבה גם מרחוק.

מארזי עידוד לבידוד זמינים עבורכם אצלנו בקונדיטוריית העוגה שלי, ואנו מזמינים אתכם להציץ בקטלוג המארזים שלנו כדי לקבל רעיונות לחימום ליבם של חבריכם או משפחותיכם.

ליצירת קשר ליחצו כאן או ליחצו על כפתור הוואטסאפ למטה ונענה בהקדם.