העוגה שלי » בלוג » מחירי מארזים מתוקים בעיצוב אישי: כל מה שרציתם לדעת
מארז אישי או זוגי

מחירי מארזים מתוקים בעיצוב אישי: כל מה שרציתם לדעת

קיימים סוגים שונים ומגוונים של מארזים שניתן להזמין. רוב המארזים כוללים בתוכם שמונה קינוחים טעימים מכל הסוגים. עוגות מעוצבות, קרם ברולה, עוגות מוס, עוגיות אלפחורס, אוריאו, קינוחי גבינה קראמבל פירורים ועוד. לבחירתכם, ולפי הטעם שלכם.

אתה יכול גם להזמין סלסלת מתנה עבור יקיריכם. זוהי דרך מצוינת לשלוח את האהבה וההערכה שלכם לחברים ולמשפחה שלכם, או פשוט לתת מתנה מקורית לאירוע מיוחד.

מחירי מארזים מתוקים בעיצוב אישי

המארזים המתוקים בעיצוב אישי, מגיעים עם קינוחים משולבים. ניתן לקבל אותם במארז אחד שלם וגדול, הכולל בתוכו מגוון רחב של קינוחים מובחרים מכל הסוגים ובמגוון טעמים. את הסוגים והטעמים אנו מעצבים עבורכם בעיצוב אישי לפי סוג האירוע ולבקשתכם. אתם יכולים לבחור איזה סוג של עוגה אתם הייתם רוצים במארז, את הגודל שאתם רוצים, ואת הטעמים שאתם רוצים.

מארזים אישיים ומהירים במחירים 150-240 ש"ח

ניתן להזמין מארזי חגיגה אישיים במחירים נוחים, החל מ- 150 ש"ח ועד 240 ש"ח. המארזים כוללים כמה סוגים שונים של קינוחים לבחירתכם. עוגות מעוצבות בהתאמה אישית, עוגיות מפנקות שכולם אוהבים, קינוחים מתוקים, תוספות קטנות וטעימות ועוד. ניתן לסגנן את המארז ולעצב אותו באופן אישי, בהתאם לאופי של כל לקוח. מעבר לכך, קיימים גם מארזים מתוקים בעיצוב אישי של 10 קינוחים בטעמים שונים, לבחירה. כך כל אחד יכול לבחור בדיוק את הטעמים האהובים עליו.

מארזי מסיבה במחיר 200-300 ש"ח

מארזי מסיבה מושלמים עם מגוון הפתעות מתוקות בעיצוב אישי. אלו הם מארזי מסיבה גדולים המתאימים לכל סוג של אירוע. המארז כולל בתוכו אוסף מגוון של עוגות מעוצבות וקינוחים מתוקים מכל הסוגים. עוגות מעוצבות, קרם ברולה, עוגות מוס, עוגיות אלפחורס, אוריאו, קינוחי גבינה, קראמבל פירורים, ממתקים שווים ועוד.

מארזי מסיבה מתוקים במחירים 320-450 ש"ח

מחירי מארזים מתוקים בעיצוב אישי משתנים בהתאם לסוג המארז שבוחרים. למשל, ניתן לרכוש מארז מוס משולב Party מעוצב ומותאם אישית. המארז כולל בתוכו אוסף מגוון של עוגות וקינוחי מוס מתוקים מכל הסוגים. עוגות מעוצבות, קרם ברולה, עוגות מוס, עוגיות אלפחורס, אוריאו, קינוחי גבינה קראמבל פירורים ועוד.

או מארז משולב גדול של 9 צנצנות קינוחים לבחירה, מעוצב ומותאם אישית. המארז כולל בתוכו אוסף צנצנות יפות עם קינוחים מובחרים של עוגות מוס וקינוחים ממגוון סוגים: עוגות מעוצבות, קרם ברולה, עוגות מוס, עוגיות אלפחורס, אוריאו, קינוחי גבינה קראמבל פירורים ועוד.

מעוניינים במארז? צרו איתנו קשר עכשיו וקבלו מחיר אטרקטיבי עם משלוח עד הבית.

חייגו 054-3134532