העוגה שלי » בלוג » עוגת בת מצווה בגובה קומה אחת – עוגה המעוצבת מושלם לאירוע החגיגי
עוגת בת מצווה מעוצבת

עוגת בת מצווה בגובה קומה אחת – עוגה המעוצבת מושלם לאירוע החגיגי

עוגת בת מצווה בגובה קומה אחת: הזמנת עוגת בת מצווה היא לא קלה כמו שזה נשמע. אי אפשר פשוט להיכנס למאפייה ולבקש עוגה בגודל קומה אחת. ישנם גורמים רבים שנכנסים לפעולה בהזמנת עוגת בת מצווה, ביניהם צבעי העוגה, עיצוב העוגה בכל הנוגע למיקום קישוטים מעל, והאם יהיו קומות או לא.

מאמר זה יעזור לכם למצוא את העוגה הטובה ביותר למסיבת בת המצווה שלכם.

עוגות בת מצווה – מרכיב עיקרי בכל חגיגה יהודית

עוגות הן מרכיב עיקרי בכל חגיגה יהודית, והזמנת אחת יכולה להיות משימה לא פשוטה. אם אתם מארחים את המסיבה בביתכם, די קל למצוא מישהו שיכין עבורכם את העוגה. עם זאת, אם אתם מחפשים מאפייה שמספקת משלוחים או מסעדה עם תפריט עוגות, הדברים יכולים להסתבך יותר. בין אם אתם מחפשים עוגות או חברת קייטרינג למזנון אוכל, הנה כמה טיפים כדי להשיג את מה שאתם רוצים.

מכיוון שלחלק מהאנשים יש אלרגיות לחיטה ולמוצרי חלב, נסו לשאול אם יש להם מבחר ידידותי לאלרגיה של קינוחים שהם ימליצו עליהם. למרות שזה עשוי לעלות יותר מהקינוחים הרגילים בתפריט שלהם, זו אפשרות שתעבוד היטב עבור אלה שיש להם מגבלות תזונתיות. אם לא, התקשר או השאר פרטים עכשיו ונחזור אליך עם כל הפרטים על עוגה מעוצבת לבת מצווה בגובה קומה אחת.

מה צריך לשקול כשמזמינים עוגת בת מצווה בגובה קומה אחת?

  1. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להחליט על הטעם והנושא של המסיבה שלך.
  2. להחליט איזה גודל עוגה אתה צריך.
  3. העריכו כמה כסף אתם מוכנים להוציא על העוגה שלכם.
  4. קחו בחשבון כמה זמן ייקח לספק את העוגה.
  5. שאל את המאפייה על מדיניות התמחור ומדיניות המשלוחים שלהם. ייתכן שיש להם הנחות אם תזמינו מוקדם או מאוחר מראש או אם הם לא עמוסים מדי באותו היום.

עוגת בת מצווה היא מאכל יהודי מסורתי המוגש בחגיגת בת מצווה. זה נאכל באופן מסורתי בסוף הארוחה. עוגה עגולה עם נר קטן במרכז, היא מסמלת ילדה שהופכת לאישה ולוקחת על עצמה אחריות חדשה כמבוגרת.

המונח "עוגת בת מצווה" אינו מתייחס לסוג מסוים של עוגה או ציפוי, אלא למחווה הסמלית של הענקת מתנה למי שמלאו לאחרונה לגיל 13. במשפחות מסוימות, קיימת גם מסורת למי שהגיע ליום הולדתו ה-18 לערוך חגיגת "18 נרות" משלהם, בה הם ניחנו בעוגת בת מצווה משלהם מהקרובים לו.

הזמנה של עוגת בת מצווה חד-קומה

הזמנת עוגת בת מצווה לאירוע חד קומה היא קלה באופן מפתיע. יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון בהזמנת עוגות לאירוע מסוג זה.

באיזה גודל עוגה?

גודל העוגה תלוי במספר האורחים באירוע ובכמה קומות היא תוגש.

קומה 1: עוגה תלת-שכבתית עם שכבות בגודל 2 אינץ', כל שכבה חתוכה לשניים אופקית לארבע שכבות בסך הכל

קומה 2: עוגה דו-שכבתית עם שכבות בגודל 2 אינץ', כל שכבה חתוכה לשניים אופקית לארבע שכבות בסך הכל

קומה 3: עוגה בשכבה אחת עם שכבות בגודל 1.5 אינץ', כל שכבה חתוכה לשניים אופקית כדי להפוך שתי שכבות בסך הכל.

איך מעצבים עוגות בת מצווה?

עוגת בת מצווה בקומה אחת היא עיצוב עוגה אלגנטי וקלאסי. זוהי עוגה דו-שכבתית עם תצוגה מדהימה של פרחים בחלק העליון. רצפת העוגה מכוסה בפונדנט שוקולד עשיר ואילו הרובד העליון מכוסה בציפוי קרם חמאה וניל מקסים. העוגות הללו מתאימות ביותר לכל אירוע, בין אם זה יום הולדת, כלה או בר מצווה.

מה הופך את העוגות האלה למיוחדות כל כך? ובכן, הם נועדו להציע דרך קלה ליצור קישוט אלגנטי וקלאסי לאירוע שלך. הם מציעים לך את היכולת להתאים אישית את עיצוב האירוע שלך ברכישה אחת בלבד – זה נכון! הזמן את כל האורחים שלך והלביש את העוגה הדו-שכבתית הזו יפה עם

טעמים וצבעים שהופכים את האירוע לחגיגי

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת הטעמים הוא הטעם העיקרי של העוגה. זה הטעם שלכל העוגה יהיה טעם. אם אתה מקבל עוגת שוקולד, אז אתה צריך לבחור ציפוי שוקולד. אם אתה מקבל עוגת וניל, אז אתה צריך לבחור ציפוי וניל.

אם לאירוע שלכם יהיה נושא, למשל, פייסטה מקסיקנית, אז אולי עדיף לבחור טעמים חריפים או הדרים. לדוגמה, אם אתה בוחר מרק עגבניות חריף כפריט התפריט שלך לארוחת ערב, זה יהיה הגיוני ללכת עם עוגות בטעם דובדבן עם ציפוי שוקולד לבן.

הצבעים לעומת זאת יכולים להשלים את נושא החגיגה שלך או לעזור להאיר מסיבה שאולי נראית רשמית מדי על ידי הוספת כמה צבעים מהנים!

איך פורסים עוגה מעוצבת בגובה קומה בודדת?

אחת הדרכים לפרוס עוגה חד קומתית היא לפי הגובה. עבור העוגה שלמעלה, תתחיל בחיתוך שכבה אחת לשניים ואז שוב לחצי. לאחר מכן תחזור על התהליך הזה עד שכל השכבות חתכו לרבעים. משם, אתה יכול לחתוך את החלק העליון של כל שכבה שעדיין מחוברת לחלק התחתונה של אותה שכבה. זה משאיר לך ארבע חתיכות עוגה – שתיים גדולות ושתיים קטנות – שכל אחת מהן באותו גודל.

דרך נוספת לפרוס עוגה בצורת קומה אחת היא לפי רוחב או אורך. אם העוגה שלך הייתה מקושטת בצד אחד בתמונה, למשל, כדאי לחתוך אותה כך שהיא תיראה כמו שהיא נראית משני הצדדים כשהיא מוגשת על צלחת.

מה המחיר?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי, כי יש הרבה שיקולים שבאים בחשבון.

זה תלוי כמה אתה רוצה להוציא, מה אתה מחפש בעוגה, וכמה אנשים צפויים במסיבה.

עוגה בגודל סטנדרטי לבת מצווה בקומה אחת תעלה כ-350-600 ש"ח, אבל אם תרצו לקנות עוגה מעוצבת שנראית מרהיבה העשויה מחומרים מיוחדים, היא יכול לעלות אפילו 700 ש"ח.