העוגה שלי » בלוג » מארזי קונדיטוריה לאירועים
מארז

מארזי קונדיטוריה לאירועים

אירוע מנצח מתחיל ונגמר בטעם מצוין. לקראת האירוע, קבלו מאיתנו כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לבחור מארזים מתוקים בצורה מוצלחת יותר, לכל אירוע שלא יהיה.

עוגות מוס, פירות, שוקולדים, ברולה ומה שביניהם

אם אתם יודעים בוודאות שנחוץ לכם קינוחים בהתמחות של מוס או ברולה, אל תבזבזו זמן על קייטרינג שהמוניטין שלו מציין לטובה רק את המטעמים החלביים. זה משהו אחר לגמרי, להכין כיבוד על בסיס קינוחים מתוקים משובחים ודבר אחר לגמרי להכין כיבוד על בסיס חומרי גלם רגילים ודבר אחר לגמרי להכין קינוח חלבי מעולה. אם אתם מארגנים אירוח חלבי, חפשו קונדיטוריה שמאכלי חלב הם ההתמחות שלה. אם אתם מוצאים קייטרינג שמציע גם תפריט חלבי עם קינוחים מיוחדים, וודאו שהתפריט המתאים לכם יהיה באמת מצוין. ואגב, התמחות בקינוחים איננה תמיד זהה. יש חברות המתמחות בעוגות מעוצבות, אחרות מתמחות במגשי פירות, יש כאלה שמתמחות בקינוחי כוסות.

מארזים לאירועים בגודל הרצוי

יש הבדל משמעותי בין הכנת מטעמים לאירוע קטן של 20 – 50 איש לבין הכנת סעודה מלאה לאירוע ובו מאות אנשים. לכן, תמיד דעו בדיוק כמה אנשים יוזמנו לאירוע המתקרב ורק אחר כך פנו לקונדיטוריה מתמחה. יש חברות שמארגנות אוכל רק לאירועים קטנים ויש כאלה שלא מוכנים לקבל הזמנה לכמות אורחים מאוד קטנה.

אירוע טרי, ללא פשרות

אם תשאלו אותנו איך אפשר לקבל מחמאות מהאורחים בנוגע לקינוחים המוגשים באירוע, התשובה היא כזאת. תמיד משתמשים בחומרי גלם טריים, בלי פשרות. לא משנה אם מארגנים אירוע חלבי או שמעדיפים אירוע בשרי, לא משנה אם זהו אירוע מהעבודה, יום גיבוש, יום הולדת, חתונה, בר מצווה או מסיבת רווקות, מגשי פירות טריים, עוגות מוכנות במקום, קינוחים המבוססים על גבינות ברמות הגבוהות ביותר: כל אלה נותנים לאירוע טעם מצוין באמת.

תפריט עשיר לאירועי בוטיק

אם האירוע המתקרב הינו אירוע בוטיק, אל תוותרו על תפריט קינוחים עשיר ומשובח. גם אם תפריט מעולה לא נראה כזה או המבחר יחסית מצומצם. חשוב שהארגון יהיה כזה שכל אחד מבאי האירוע ימצא כמה סוגים של קינוחים שיהיו לכל הפחות מעל הסטנדרט ויספקו חוויה קולינרית ייחודית. וגם אם לא מדובר באירוע בוטיק, כדאי לחשוב לפחות על מנה או שתיים שתהיינה יוצאות מן הכלל.

איך משדרגים את הטעם?

אם קיבלתם פעם מתנה נהדרת ארוזה בצורה מרושלת, תבינו מיד מדוע גם האריזה חשובה. וממש כפי שכולנו רוצים להתלבש יפה, כך חשוב גם בעניין מארזי קונדיטוריה לאירועים. הידעתם שאם דואגים להגשה מוצלחת, חוש הטעם מושפע מכך מאוד? כלומר, אותה מנה שתוגש בדרכים שונות תקבל טעם שונה, זה בדוק. אז אם אתם רוצים לשדרג את הטעם באירוע שלכם, וודאו כי הקונדיטוריה מציעה אסתטיקה והשקעה בשילובי צבעים והגשה. מובן שזה לא חזות הכל, אבל זה חלק חשוב.

שירות טוב, זה חלק מהחוויה!

קונדיטוריה מהשורה הראשונה מציעה לא רק מגוון, טעם, צבע ותבלינים שעושים נעים על הלשון. קונדיטוריה מהשורה הראשונה מציעה לציבור גם שירות טוב, אפילו מצוין. אם הזמנתם אי פעם שירות כלשהו והרגשתם שלא משקיעים בכם ולא מקשיבים לכם, בוודאי התאכזבתם. לעומת זאת, כאשר אתם מזמינים מארז או עוגה מהשורה הראשונה, שמבינה כי כל לקוח הינו עולם מלא וכל אירוע הוא חשוב ומיוחד בדרכו, אפשר להרגיש נהדר. מרגישים בטוח שיש מי שדואג לכם ואת ההרגשה הזאת מקבלים בסופו של דבר גם המוזמנים שמגיעים לאירוע. יופי, טעם, מגוון, אסתטיקה ושירות, כשהכל משולב, הטעם נהדר!

הציצו במגוון מארזים וקינוחים מדליקים בעמוד האינסטגרם שלנו -> ליחצו כאן