העוגה שלי » בלוג » מגשי אירוח מתוקים

מגשי אירוח מתוקים

כאשר מחפשים את הטעם של האושר, לא מוצאים אותו במר או במלוח. כאשר רוצים את טעמו של האושר הצרוף, מוצאים אותו, ללא ספק, בטעם המתוק. והמתוק הזה יכול להגיע אליכם במגשים עמוסי כל טוב. טרנד מגשי האירוח הפך לשם דבר במציאות הקולינרית והוא לובש צורה מגוונת, של כל הטעמים שבעולם. אנשים מזמינים מגשי אירוח מלוחים או פיקנטיים לכבוד החגים ולימי חול, למסיבות יום הולדת ולמפגשים חברתיים, לישיבות צוות ולעוד הזדמנויות והזדמנויות שונות. וכעת, אפשר להזמין לא רק ארוחות מלאות אשר מסודרות על גבי המגשים אלא גם טעמים מתוקים, להזדמנויות מתוקות מהחיים. טעמים של אחרי הארוחה או הפסקה מתוקה, בפני עצמה.

כיצד מקבלים אושר במנות קטנות

מגשי אירוח מתוקים יכולים להיות שגרתיים. אבל עם קצת מאמץ, אפשר להכין בהחלט גם מגשי אירוח מלאי טעם מתוק והרבה יותר מקוריות וסגנון. אם רצים להמתיק מעט את הישיבה במקום העבודה, אפשר להסתפק בכמה מאפים מתוקים. אבל האם זה אומר שלא כדאי אחרת? בקונדיטוריית העוגה שלי יש לכם המון אפשרויות, להזמין מתוקים שיעשו לכם נעים. מתוקים שיעניקו לכם אושר. אשר במנות קטנות ואישיות.

רוצים לדעת איך תוכלו לקבל אושר במנות קטנות? בבקשה. תוכלו לנסות למשל את מגשי הפוטיפורים המשובחים. אלה הם קינוחים אישיים, עוגות אישיות שנאפות ברמה הכי גבוהה ובמגוון רחב של טעמים. אלה מעין עוגיות ביס, שכל אחת מהן מעוצבת כיצירת אומנות מעוררת השתאות. כל זאת, לא על חשבון הטעם, העשיר, המתוק והמצוין. מתחשק לכם קינוח בטעמי קפה או אגוזים? רוצים להתפנק עם מסקרפונה, מוס אוורירי ועשיר עטוף בשוקולד או מעדן וניל מצופה? כל אלה וטעמים רבים אחרים, כדוגמת ווניל פסיפלורה מעניקים לכם את התמצית של האושר. אושר כפי שהוא צריך להיות, תענוג מתוק, במנות קטנות ומאוד מוקפדות.

שוקולד מתוק, עשיר וטעים

מי מאיתנו לא אוהב שוקולד? קטנים כגדולים מוכנים לאכול אותו כפי שהוא או בשילוב עם מגוון תוספות או מילויים. מגשי אירוח מתוקים יכולים לכלול עוד מגוון רחב של תצורות שוקולדיות למשל בעוגות. למשל בפרלינים. פונדט שוקולד עשיר או טראפלס שוקולד יתאימו עד מאוד בכל מסיבת יום הולדת, בכל אירוח חגיגי, בכל הרמת כוסית שהופכת לתענוג אמיתי. אם אתם אוהבים להתפנק עם מתוק, תוכלו לפנק את האורחים שלכם עם עוד שפע מגשים של אירוח מתוק, כיד המלך. פחזניות נינוחות או מוס בכוסות, שוקולדים מעוצבים כארטיק על מקל ועוד מגוון אפשרויות שוקולדיות, ללקק את האצבעות.

מתוק באדיבותו של הטבע

שוקולד הוא לא הדרך היחידה לעשות לנו מתוק על הלב. יש עוד מגוון רחב של קינוחים ומתוקים, מאפינס ואקלרים מקרונים, אלפחורס, מלבי ועוד ועוד. אך אם רוצים להתפנק עם מגשי בריאות, מתוקים וטריים, אפשר להזמין גם מגשי פירות נפלאים. כאשר מגישים לכם את הפירות השונים, חתוכים ומסודרים נפלא על מגשים, הטעם של הטבע והבריאות נראים פתאום באור חדש. במגש או בסלסילה, פירות טריים משלל העונה או פירות יבשים מעוצבים, זוהי דרך נהדרת לפתוח את הבוקר או לסיום ארוחה מהנה. שיפודי פירות או פונדו שוקולד עם פירות, פירות צבעוניים ופירות חתוכים בכוסות אישיות – מתוק, בריא וצבעוני בכל כך הרבה צורות!

אולי יעניין אותך גם