העוגה שלי » בלוג » מגשי פירות יוקרתיים לאירועים קטנים
מגש פירות בגודל בינוני טעים

מגשי פירות יוקרתיים לאירועים קטנים

אתם מרגישים שהשגרה לפעמים מעמיסה, לפעמים שוחקת. כאשר מגיע הזמן לתכנן אירוע, זה הזמן שלכם לפנק ולהתפנק. זה הזמן להרגיש יוקרה, גם אם האירוע המתוכנן נחשב לקטן. למעשה, במיוחד אם זהו אירוע קטן. בעזרת מגשי אירוח מלאי פירות וקינוחים יוקרתיים לאירועים קטנים, האירוע שלכם ירגיש מיוחד יותר, נעים יותר, כיף יותר וכמובן טעים יותר.

איך תזהו מגש פירות יוקרתי לאירועים קטנים

אם אתם מחליטים להזמין מגש פירות יוקרתי, במיוחד לאירוע המתקרב, תצטרכו לדעת לזהות איכות. תצטרכו לדעת לזהות יוקרה. יש כמה סימנים שניתן לתת במגשי אירוח יוקרתיים באמת וכדאי לקחת זאת לתשומת הלב:

  • איכות ללא פשרות – במגש יוקרתי, האיכות הכללית תהיה ללא פשרות, כל מנה מיוצרת מחומרי גלם טריים, בהכנה מוקפדת, על הצד הטוב ביותר.
  • שירות ללא פשרות – בקינוחים היוקרתיים, השירות ללקוח יהיה גם הוא ללא פשרות. תמיד מוכנים לסייע, לעמוד לרשות הלקוח, בתכנון האירוע, בהרכבת התפריט, בהתאמת הסגנון הראוי להגשה ולאירוח.
  • מגוון עשיר – מגש אירוח יוקרתי יציע מגוון עשיר, שמתוכו אפשר לבחור טעמים מעולים לעונות החורף או הקיץ, מנות נפלאות, והכל בביצוע מוקפד.
  • אין הנחתום מעיד על עיסתו – בהחלט שווה להתרשם מהאתר של הקונדיטוריה. אופי האתר ועיצובי בהחלט מלמד משהו. אך מה שמלמד יותר מכך אלה הם ההמלצות של הלקוחות. אם הלקוחות מרגישים שזוהי קונדיטוריה יוקרתית ששווה להמליץ עליה, לאירועים קטנים, זו עצה ששווה לקחת לתשומת הלב.

מגיע לכם יום הולדת יוקרתי

יום הולדת חוגגים רק פעם בשנה. לא פחות. לא יותר. ולמרות שאפשר לחגוג בקטן, שווה להפוך את האירוע הקטן הזה ליוקרתי ומרהיב בטעמו ובסגנונו. אם אתם הורים שרוצים להשקיע יותרת ביום הולדת לילדים, אם אתם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג, אם אתם מתכננים מסיבה לעצמכם, כהזדמנות למפגש חברתי באווירה משובחת – מגיע לכם מגש מסיבות יוקרתי, ליום הולדת משגע.

מגיעה לכם חינה יוקרתית

החתונה מתקרבת וכמעט כבר כאן, אך לפני כן מסיבת החינה מתקרבת. יש הרבה ערך רגשי למסיבת החינה וראוי לחגוג זאת בפאר, בהדר ועם הרבה הרבה יוקרה. אפשר להזמין מגש פירות יוקרתי לאירועים קטנים, ולהפוך את ההקדמה לחתונה לאירוע מרגש, מהנה, מיוחד ויוקרתי.

מגיע לכם בר מצווה יוקרתית

עורכים בת מצווה לבן או עליה לתורה? זהו אירוע של פעם בחיים וראוי לבחור תפריט יוקרתי, ומארזי פירות יוקרתיים. דווקא בגלל שהאירוע לא חייב להיות גדול, הוא חייב להיות מושקע. כי זהו אירוע שזוכרים לכל החיים.

מגיע לכם בת מצווה יוקרתית

אם אתם מתכננים בר מצווה אחרת, לא המונית אלא עם מבחר מצומצם יחסית של מוזמנים, שווה להשקיע באירוח יוקרתי. קונדיטוריה יוקרתית שתענג את בלוטת הטעם, מנות סוג א', בהגשה נפלאה ומזמינה, בטעמים נהדרים שלא שוכחים. חגיגה עם ילדי הכיתה, עם החברים וגם עם בני המשפחה.

מגיע לכם מעל ומעבר

לא משנה מהו האירוע, לא משנה מהו המאורע, גם לכם מגיע חוויה יוקרתית, בשבילכם, בשביל המוזמנים שלכם, בשביל אירוע שלא מרגיש כמו רבים אחרים לפניו או אחריו. טעם מוקפד, סגנון יוקרתי, טעמים נהדרים שכולם אוהבים ומתרשמים. מתאים מאוד גם לימי גיבוש נחשבים בחברות מוצלחות, סטארטאפים וכן גם למסיבת רווקים, למסיבת רווקות, לעוד אלף ואחד אירועים אפשריים. העוגה שלי, כי מגיע לכם להגיד שאתם מיוחדים!

הציצו במגוון מארזים וקינוחים מדליקים בעמוד האינסטגרם שלנו -> ליחצו כאן

אולי יעניין אתכם גם: מארזים מתוקים וקינוחים מיוחדים לאירועים