העוגה שלי » בלוג » פלטת פירות לאירוח – הפתרון המושלם לאירוח ביתי
מגש פירות בגודל קטן

פלטת פירות לאירוח – הפתרון המושלם לאירוח ביתי

פלטת פירות היא פתרון נהדר לאירוח. היא טעימה, בריאה ונראית נפלא.

זו יכולה להיות תוספת או מתאבן, אבל דבר אחד בטוח – זה יגרום לאווירה להרגיש הרבה יותר חמימה ונעימה. אתה יכול גם להשתמש במגש הזה כחלק מרכזי על השולחן שלך, כי זה בהחלט יצור ניגוד טעים לשאר האוכל של המסיבה.

כאן נדבר על סוגי פלטת פירות, איך מכינים אותן ומאיפה מזמינים אותן לאירועים משפחתיים או ביתיים בהם צריכים לארח עם כיבוד מיוחד.

הכנת פלטת פירות לאירוח

פלטת פירות היא פלטה פשוטה יחסית להכנה. צלחת או מגש גדולים משמשים בדרך כלל כבסיס, אותם ניתן לקשט בפרוסות לימון, ליים ותפוז; פרוסות אבטיח; קוביות של אננס; ענבים; תותים; פרוסות קיווי; אוכמניות. אפשרויות אחרות כוללות פרוסות של מלון טל דבש, פפאיה, אגסים ותפוחים (אם כי בדרך כלל יש לפרוס את שני הפירות האחרונים האלה לפרוסות דקות יותר מהפירות האחרים).

הדבר הטוב ביותר בפלטת פירות הוא שהוא רב תכליתי. אתה יכול להתאים אישית את סידור הפירות שלך.

פלטת פירות היא לא מנה יקרה להכנה, אבל רכישה כזו משירות קייטרינג או מהמכולת יכולים לעלות קצת יותר ולחסוך הרבה זמן ועבודה.

להזמנת פלטת פירות לאירוח מושלמת מאיתנו – חייגו עכשיו או השאירו פרטים.

0543134532

איך מרשימים את האורחים עם פלטת פירות יצירתית?

אם אתם מארחים מסיבה ורוצים להרשים את האורחים שלכם עם מגש פירות יצירתי, הנה כמה רעיונות:

  • פורסים סוגים שונים של פירות טריים ומניחים אותם במגש או בקערה. הוסף קצת פירות יבשים לגיוון.
  • שמים את הפירות הפרוסים בקערות ומוסיפים מעט יוגורט, גרנולה, דבש, אגוזים או זרעי צ'יה מעל.
  • חותכים את הפירות לחתיכות קטנות יותר ומוסיפים אותם לגלידה למתוח נוסף. אפשר להוסיף מלמעלה אגוזים או תוספות אחרות כמו שוקולד צ'יפס או עוגיות מרוסקות.
  • מגישים את מגש הפירות עם מקלות לחם טריים לטבילה ברטבים.

מה צריך לקחת בחשבון לפני שמגישים?

– כאשר אתם מקימים את האוכל לאירוע, חשבו על הקהל שאליו אתם פונים ומה עשויות להיות העדפותיו. למשל, האם הם אוהבים טעמים אקזוטיים יותר? האם יש הגבלות תזונתיות?

– קחו בחשבון כמה זמן יימשך האירוע ובאיזו שעה ביום הוא מתקיים. ודא שבמגש הפירות שלך יש מספיק פריטי מזון טריים ובריאים, כמו גם משהו מתוק כמו תותים או עוגיות מכוסות שוקולד.

– אם המסיבה בחוץ, דאגו שיהיה בה קרח כדי שהכל יהיה נעים ורענן – אף אחד לא אוהב לאכול פירות שישבו בחוץ והתייבשו יותר מדי זמן.

סיכום

הגשת פלטת פירות לאירוח היא דרך מצוינת להתחיל כל מסיבה או מפגש. בין אם אתם מארחים את חגיגת יום ההולדת השנתית שלכם, או סתם יש לכם חברים לארוחת ערב, סביר להניח שתחפשו כמה מתאבנים. מגש פירות אולי לא נשמע כמו הבחירה הכי קונבנציונלית של אוכל למסיבה אבל זה הגיוני כשחושבים על כל היתרונות. ניתן להכין מגש פירות מראש ולהכניס למקרר, ולא לדאוג לחימום וסידור האוכל יום למחרת.

אולי יעניין אותך גם: